Dáte si chilli, pane řediteli? Dodnes si pamatuji, když se ke mně můj známý, v té době čerstvě bývalý ředitel marketingu v Redbull, Huib van Bockel, během rozhovoru o mých aspiracích věnovat se marketingu otočil a v nadsázce pronesl: “Méně ...
To, že nekonvenční reklamní plochy dramaticky zvyšují brand awareness je v akademické literatuře robustně popsaný fakt. Neobvyklé formy komunikace jsou navíc vyzdvihovány díky schopnostem napřímo aktivovat zákazníky. „Kombinace tradičních a nekonvenčních forem marketingové komunikace je považována za jeden z nejúčinnějších způsobů jak ...
Brand nejsou jen užité barvy a firemní logo. Je to především pocit, sdělení, se kterým se snažíme zabydlet v mysli zákazníka a vyvolat v něm požadovanou emoci. Emoci, kterou si s naší značkou spojí a kvůli které si na nás vzpomene až to ...
Některé plochy mizí, jiné přibývají. Koloběh života funguje i v reklamě. V kontextu venkovní reklamy často ovšem nepřemýšlíme o moderních technologiích, které nám pomáhají lépe cílit a vyhodnocovat tak usilovně jako je tomu u online komunikace. A to je škoda. Oblíbenost venkovní reklamy v porovnání s ...
Stále více Čechů cestuje autem. Do práce, za zábavou, z povinnosti. Podle průzkumu Nielsen Admosphere (2019) jich do práce dojíždí 52%. V průměru urazí za jeden den cestou do práce a z práce okolo 40 km, téměř 10% z nich ...