• Inzerent
  • Dopravce
  • Agentura
  • O nás
  • Výzkum
  • Kontakt
Logo Adwheels - tmavý
  • Inzerent
  • Dopravce
  • Agentura
  • O nás
  • Výzkum
  • Kontakt
Klientský portál
Logo Adwheels - světlý
  • Inzerent
  • Dopravce
  • Agentura
  • O nás
  • Výzkum
  • Kontakt
Klientský portál

Zařazením reklamy v pohybu do integrované kampaně rozjedete klientům komunikaci na plný plyn

Jak to funguje

Máme pro vás připravenou flotilu kamionů, která čeká na instalaci vaší promyšlené kreativy.

Reklama na kamionech nevíce pomůže značkám, které potřebují širší celorepublikový nebo regionální zásah, vybudovat nebo posilnit brand awareness, ale zároveň chtějí efektivně využít svůj komunikační budget.
Jeden kamion vygeneruje až 2 000 000 impresí za měsíc. Celá flotila je vybavena GPS trackery pro snadnou analýzu na našem klientském portálu.
  • Osloví stále více mobilního spotřebitele
  • Výrazně delší „dwell-time“ než u jiné venkovní reklamy
  • Nejvhodnější pro komunikaci na cílové skupiny ABC1
  • Snadná údržba, rychlá oprava a opakované použití
  • Nepřehlédnutelný formát vhodný ke zvýšení brand awareness
  • Až 2 000 000 impresí za měsíc
  • Efektivní CPM od 15 Kč
  • Zasáhne více lidí z více oblastí

Co říká výzkum?

  • Za celý život strávíme v autě více než 4 roky života. Za tu dobu průměrně 142x nouzově zabrzdíme, 3312x se napijeme, 2432x někoho políbíme, ale především se nudíme.
    (Common Sense Advisory, 2018)
  • Průměrný konzument je vystaven několika tisícům marketingových komunikačních sdělení za den, jen zlomku si však vědomě všimne. Pro inzerenty je tak stále obtížnější dosáhnout na své cílové skupiny.
    (Shapiro a Nielsen, 2013 ; Lopez-Pumarejo, Bassell, 2009:33)
  • Navzdory rostoucí popularitě venkovní reklamy přistupují některé státy, včetně České republiky, k regulaci nebo dokonce k plošnému zákazu billboardů. Jedinou efektivní obranou marketingových profesionálu proti takovýmto tendencím je využití nekonvenčních forem marketingové komunikace.
    (Mahdawi, 2015)
  • Tradičním inzertním plochám zasazuje velkou ránu jejich nadužívanost způsobující tzv. „billboardovou slepotu”. To de facto znamená, že „konvenční média ztrácí sílu přitáhnout zákazníkovu pozornost”.
    (Van den Putte, 2009 ; Bass et al., 2007 ; Darke a Ritchie, 2007)
  • Nekonvenční reklamní plochy kreativně reinterpretují použití tradičních médií způsoby, které napřímo aktivují zákazníky. Kombinace tradičních a nekonvenčních forem marketingové komunikace je jeden z nejúčinnějších způsobů jak vybudovat znalost o značce a přimět zákazníky ke komunikaci s ní.
    (Biraghi, Gambetti a Graffigna, 2014)
  • Pokud je člověk ve známém prostředí překvapen neznámým reklamním formátem, zaměří na něj svou pozornost a lépe si jej zapamatuje. Užití nekonvenčních venkovních ploch tak vede díky vyvolání překvapení k dramatickému nárůstu znalosti značky.
    (Hutter a Hoffmann, 2011)
  • Překvapený zákazník je náchylnější své pocity sdílet. Překvapení tedy pozitivně ovlivňuje frekvenci ústního doporučení, které je považováno za jeden z nejspolehlivějších zdrojů informací.
    (Derbaix a Vanhamme, 2003 ; Hong-Youl, 2004)
  • Znalost značky a ústní doporučení hrají významnou roli během rozhodovacího procesu, a to zejména v kontextu prodejů inzerovaných produktů nebo služeb.
    (Dahlén, Friberg a Nilsson, 2009 ; Duan, Gu a Whinston, 2008)

vyřešíme vaše problémy

Proč spolupracovat s Adwheels?

Protože billboardy postupně mízí...
Oblasti kolem silnic a dálnic přestávají být legálně dosažitelné. V některých zemích je tento formát venkovní reklamy zcela zakázán. Reklama na kamionu se tak často stává jediným dostupným řešením.
Protože konkurence je stále silnější...
Reklama v pohybu poskytuje šanci rozšířit vaše portfolio o unikátní velkoplošný formát, nabídnout vašim klientům v rámci integrované komunikační kampaně něco navíc a být tak o krok před vaší konkurencí.
Protože cílíte na hůř dosažitelná místa...
S reklamou v pohybu nejste omezeni počtem ani lokací inzertních ploch. Dosáhnete tak na místa, kde by to jinak nebylo možné.
Protože si prostě chcete ušetřit čas...
Příprava prezentací bude s pomocí našeho klientského portálu snažší, rychlejší a přehlednější. Na našem klientském portálu máte veškeré podklady nezbytné ke snadnému vyhodnocení kampaní k dispozici na jedno kliknutí. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Protože klient očekává hodně za málo...
Nároky klientů na rychlé vybudování brand awareness se neustále zvyšují. Často se ovšem neshodují s jejich komunikačním budgetem. Reklama v pohybu je po televizi jedním z nejsilnějších brand buildingových nástrojů, jen o poznání ekonomičtější.
Protože hledáte nový revenue stream...
Díky spolupráci s naší firmou získáte alternativní zdroj příjmu. Poskytneme vám i všechny materiály potřebné k úspěšné prezentaci u klienta. Uděláte tedy dojem téměř bez práce.

Chcete se dozvědět více?
Čtěte dál, nebo nás rovnou kontaktujte

Prozkoumat nabídku
Domluvit schůzku
Logo Adwheels - tmavý

Překvapte své zákazníky právě tam, kde se pohybují. Právě tehdy, kdy jsou nejvnímavější.

Odkazy
Dopravce
Inzerent
Agentura
Společnost
O nás
Výzkum
Další odkazy
Kontakt
Klientský portál
Facebook Linkedin
Kontakty
Adwheels s.r.o.
Pražská 1430/36
Praha 15 - Hostivař
102 00
Copyright © 2020 Adwheels - Reklama v pohybu | IČO: 04145151 | DIČ: CZ04145151 | Společnost je zapsána v obchodním rejstříku | Společnost je plátce DPH
Tuto lištu zaznamená každý, i když nechce. Stejně jako reklamu na našich návěsech. Používáním této stránky souhlasíte s ukládáním cookies na vaše zařízení za účelem zlepšování poskytovaných služeb.
Zobrazit
Souhlasím
closer
  • Inzerent
  • Dopravce
  • Agentura
  • O nás
  • Výzkum
  • Kontakt
Menu
  • Inzerent
  • Dopravce
  • Agentura
  • O nás
  • Výzkum
  • Kontakt
Klientský portál