Zařazením reklamy v pohybu do integrované kampaně rozjedete klientům komunikaci na plný plyn
Jak to funguje
Máme pro vás připravenou flotilu kamionů, která čeká na instalaci vaší promyšlené kreativy.
Reklama na kamionech nevíce pomůže značkám, které potřebují širší celorepublikový nebo regionální zásah, vybudovat nebo posilnit brand awareness, ale zároveň chtějí efektivně využít svůj komunikační budget.
Jeden kamion vygeneruje až 2 000 000 impresí za měsíc. Celá flotila je vybavena GPS trackery pro snadnou analýzu na našem klientském portálu.
Osloví stále více mobilního spotřebitele
Výrazně delší „dwell-time“ než u jiné venkovní reklamy
Nejvhodnější pro komunikaci na cílové skupiny ABC1
Snadná údržba, rychlá oprava a opakované použití
Nepřehlédnutelný formát vhodný ke zvýšení brand awareness
Až 2 000 000 impresí za měsíc
Efektivní CPM od 15 Kč
Zasáhne více lidí z více oblastí
Co říká výzkum?
Za celý život strávíme v autě více než 4 roky života. Za tu dobu průměrně 142x nouzově zabrzdíme, 3312x se napijeme, 2432x někoho políbíme, ale především se nudíme.
Průměrný konzument je vystaven několika tisícům marketingových komunikačních sdělení za den, jen zlomku si však vědomě všimne. Pro inzerenty je tak stále obtížnější dosáhnout na své cílové skupiny.
Navzdory rostoucí popularitě venkovní reklamy přistupují některé státy, včetně České republiky, k regulaci nebo dokonce k plošnému zákazu billboardů. Jedinou efektivní obranou marketingových profesionálu proti takovýmto tendencím je využití nekonvenčních forem marketingové komunikace.
Tradičním inzertním plochám zasazuje velkou ránu jejich nadužívanost způsobující tzv. „billboardovou slepotu”. To de facto znamená, že „konvenční média ztrácí sílu přitáhnout zákazníkovu pozornost”.
Nekonvenční reklamní plochy kreativně reinterpretují použití tradičních médií způsoby, které napřímo aktivují zákazníky. Kombinace tradičních a nekonvenčních forem marketingové komunikace je jeden z nejúčinnějších způsobů jak vybudovat znalost o značce a přimět zákazníky ke komunikaci s ní.
Pokud je člověk ve známém prostředí překvapen neznámým reklamním formátem, zaměří na něj svou pozornost a lépe si jej zapamatuje. Užití nekonvenčních venkovních ploch tak vede díky vyvolání překvapení k dramatickému nárůstu znalosti značky.
Překvapený zákazník je náchylnější své pocity sdílet. Překvapení tedy pozitivně ovlivňuje frekvenci ústního doporučení, které je považováno za jeden z nejspolehlivějších zdrojů informací.
Oblasti kolem silnic a dálnic přestávají být legálně dosažitelné. V některých zemích je tento formát venkovní reklamy zcela zakázán. Reklama na kamionu se tak často stává jediným dostupným řešením.
Reklama v pohybu poskytuje šanci rozšířit vaše portfolio o unikátní velkoplošný formát, nabídnout vašim klientům v rámci integrované komunikační kampaně něco navíc a být tak o krok před vaší konkurencí.
Příprava prezentací bude s pomocí našeho klientského portálu snažší, rychlejší a přehlednější. Na našem klientském portálu máte veškeré podklady nezbytné ke snadnému vyhodnocení kampaní k dispozici na jedno kliknutí. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Nároky klientů na rychlé vybudování brand awareness se neustále zvyšují. Často se ovšem neshodují s jejich komunikačním budgetem. Reklama v pohybu je po televizi jedním z nejsilnějších brand buildingových nástrojů, jen o poznání ekonomičtější.
Díky spolupráci s naší firmou získáte alternativní zdroj příjmu. Poskytneme vám i všechny materiály potřebné k úspěšné prezentaci u klienta. Uděláte tedy dojem téměř bez práce.
Chcete se dozvědět více? Čtěte dál, nebo nás rovnou kontaktujte
Tuto lištu zaznamená každý, i když nechce. Stejně jako reklamu na našich návěsech. Používáním této stránky souhlasíte s ukládáním cookies na vaše zařízení za účelem zlepšování poskytovaných služeb.