• Inzerent
  • Dopravce
  • Agentura
  • O nás
  • Výzkum
  • Kontakt
Logo Adwheels - tmavý
  • Inzerent
  • Dopravce
  • Agentura
  • O nás
  • Výzkum
  • Kontakt
Klientský portál
Logo Adwheels - světlý
  • Inzerent
  • Dopravce
  • Agentura
  • O nás
  • Výzkum
  • Kontakt
Klientský portál
Výzkum/Blog

Mýty o reklamě v pohybu

Autor: Lukáš Šiml  Zveřejněno: 02/02/2020

Špinavé kamiony pokřiví vnímání naší značky. Podporujeme způsob přepravy, který škodí životnímu prostředí. Pokud se kamion připlete do dopravní nehody, uvrhne to na nás negativní světlo – to jsou jen některé z častých obav, kteří naši klienti v kontextu uvedení jejich kampaně do pohybu vnímají. Jsou ale opodstatněné?

1. Kamiony jsou špinavé a znehodnotí vnímání naší značky

Jedna z nejčastějších obav se v běžné praxi ukazuje jako bezdůvodná. Díky spolupráci s předními přepravci, kteří své vozy – zejména v průběhu zimního období – pravidelně čistí by nebyla smluvní podmínka, která je k údržbě kamionu zavazuje, nutná. Přesto ji v našich smlouvách máme. Můžete si tak být jistí, že jak před začátkem kampaně tak i v jejím průběhu bude zajištěna bezvadná vizibilita vaší reklamy. Brand je pro přepravce koneckonců neméně důležitý, a proto o něj pečují i v běžném provozu.

2. Kamiony škodí životnímu prostředí

Flotily kamionů, které pro poskytování našich služeb používáme se na silnicích nacházejí každý den. Nepřidáváme tedy do existujícího zastoupení silničního provozu podobně, jako například konkávní vozy. Mnoho z našich přepravců navíc využívá paliva z udržitelných zdrojů. Klasická venkovní reklama na billboardu tak má de facto výraznější uhlíkovou stopu. 

Po skončení kampaně, pokud není možné kampaňové plachty z důvodu měnící se kreativy uskladnit a vy je neplánujete nadále využívat, plachty recyklujeme.

Jedním z možných způsobů recyklace je výroba kampaňových tašek na míru – praktický dárek nejenom pro vaše zaměstnance a klienty. Další možností je v kontextu budování bezplatné CSR věnování plachty Vaším jménem vybrané charitativní organizaci ke zbudování přístřešků pro potřebné v rizikových oblastech. To umožní další nárůst brand awareness v kombinaci s tvorbou obsahu pro Vaše tiskové výstupy. Vzhledem k tomu, že k výrobě našich plachet používáme materiál se zvýšenou odolností a životností několik let, velmi se hodí pro stavbu bytelných a neprodyšných přístřešků. Plachta tak jako nepřijde nazmar.

3. Nehody a špatné řízení poškodí naši značku

Na co možná nejnižší nehodovosti záleží dopravcům ze všeho nejvíc – nehody stojí čas a peníze. Spolupracujeme pouze s ověřenými přepravci, kteří dbají na zákonem předepsané požadavky, kontroly a testování. Poměr tragických nehod zaviněných řidiči kamionů se pohybuje dle dat Ředitelství služby dopravní policie o nehodovosti na pozemních komunikacích v České Republice okolo 3%. Nespolupracujeme s dopravci, kteří převáží nebezpečný obsah náchylný ke zhoršení případné kolize, jako jsou vysoce hořlavé a výbušné materiály, alkohol, nebo tabákové výrobky. Obava z asociace Vašeho brandu s přepravovaným nebezpečným obsahem tak není na místě.

4. Kamiony budou stát v průběhu kampaně na parkovišti

Všechny naše kamiony jsou vybaveny GPS lokalizátorem, který je připevněn na návěs kamionu tak, aby zaznamenával údaje o pohybu Vaší reklamy, nikoliv kabiny, která může být v průběhu kampaně využita k obsluze několika různých návěsů. Díky tomu tak máte o pohybu Vaší reklamy přehled. Získané údaje souhrnně zpracováváme do Vaší karty klienta a jsou vám kdykoliv k dispozici. Na konci každé kampaně obdržíte výkonnostní report, který může posloužit jako podklad pro Vaše další strategická rozhodnutí. 

5. Zaplatím jednu plachtu, dostanu jednu plachtu a nic víc

Kreativita spojená se strategickým řešením kampaně je jen na vás, naše plachty jsou digitálně vytištěné a kampaň není omezená počtem sdělení, které chcete na jednotlivých kamionech komunikovat – můžete tak zvolit odlišnou komunikaci na každé z Vašich reklamních ploch. Pro odlišné produkty, sezónní kampaně, unikátní prodejní propozice a tak podobně lze zvolit separátní komunikaci. Díky prezenci na sociálních médiích, kde pravidelně informujeme o nejnovějších kampaních a našich dodavatelích budete vidět ještě víc.

Reklama na kamionu není v očích potenciálního zákazníka očekávaná, vyvede ho z míry a překvapí jej, což ve svém důsledku ovlivňuje spotřebitelské chování. Pokud se o reklamě v pohybu a jejich výhodách chcete dozvědět víc, neváhejte se nám ozvat.

 

Odborná literatura na téma reklamy v pohybu
Přečtěte si náš výzkum!

Stáhnout výzkum

Blog

Pokud chcete o reklamě v pohybu zjistit víc, jste tu správně

Co by měl každý ředitel vědět o venkovní reklamě
Přečíst článek
Reklama v pohybu v číslech
Přečíst článek
Jak funguje brandová komunikace?
Přečíst článek
Vývoj netradičních reklamních formátů
Přečíst článek
Proč zvolit reklamu na kamionu?
Přečíst článek
Pravidlo #1 – Buďte Vidět!
Přečíst článek
Mýty o reklamě v pohybu
Přečíst článek

Dát věci do pohybu ještě nebylo jednodušší!

Domluvit schůzku


Logo Adwheels - tmavý

Překvapte své zákazníky právě tam, kde se pohybují. Právě tehdy, kdy jsou nejvnímavější.

Odkazy
Dopravce
Inzerent
Agentura
Společnost
O nás
Výzkum
Další odkazy
Kontakt
Klientský portál
Facebook Linkedin
Kontakty
Adwheels s.r.o.
Pražská 1430/36
Praha 15 - Hostivař
102 00
Copyright © 2020 Adwheels - Reklama v pohybu | IČO: 04145151 | DIČ: CZ04145151 | Společnost je zapsána v obchodním rejstříku | Společnost je plátce DPH
Tuto lištu zaznamená každý, i když nechce. Stejně jako reklamu na našich návěsech. Používáním této stránky souhlasíte s ukládáním cookies na vaše zařízení za účelem zlepšování poskytovaných služeb.
Zobrazit
Souhlasím
closer
  • Inzerent
  • Dopravce
  • Agentura
  • O nás
  • Výzkum
  • Kontakt
Menu
  • Inzerent
  • Dopravce
  • Agentura
  • O nás
  • Výzkum
  • Kontakt
Klientský portál